top of page
חיפוש

לגבי תערובות קפה

איך מייצרים תערובות קפה?

תערובות קפה נוצרות על ידי שילוב של שני זנים או יותר של פולי קפה. הפולים נבחרים בקפידה ובתהליך הקלייה מופקות איכויות הטעם הרצויות ביותר. לאחר מכן מערבבים את הפולים יחד ליצירת פרופיל טעם ייחודי. רמת הקלייה ויחס הפולים ישתנו בהתאם לטעם הרצוי של התערובת. לבסוף, הפולים נטחנים בקפידה ונארזים למכירה.


מדוע מייצרים תערובות קפה?

תערובות קפה נעשות ליצירת כוס קפה מאוזנת עם פרופיל טעמים ייחודי. מיזוג סוגים שונים של פולים יכול לשפר את הטעם, הגוף, החומציות והארומה של הקפה, וליצור כוס אושר מורכבת ומענגת. על ידי שילוב של פולים ממקומות שונים בעולם, מומחי הקפה יכולים ליצור טעם וחוויה ייחודית לכל תערובת.


מהי תערובת אספרסו?

תערובת אספרסו היא סוג מיוחד של תערובת העשויה ממספר סוגים שונים של פולים. בדרך כלל מדובר בתערובת של פולי ערביקה ורובוסטה, הקלויים לשלמות ולאחר מכן מתערבבים יחד ליצירת טעם ייחודי. על ידי הוספת רובוסטה לתערובת מקבלים קרמיות מושלמת ורמה גבוהה יותר של קפאין. תערובת קפה אספרסו מושלמת להכנת משקאות מבוססי אספרסו כגון לאטה וקפוצ'ינו.


איך מכינים תערובות קפה?

הכנת תערובת קפה משלך היא דרך מצוינת להתאים אישית את חווית שתיית הקפה שלך. התחל בבחירת שני סוגים או יותר של פולי קפה, כגון קלייה קלה ובינונית. טוחנים את הפולים לאותה מידה ואז מערבבים יחד. אתה יכול להתנסות ביחסים שונים עד שתמצא את התערובת המתאימה ביותר לטעם שלך. כדי להפיק את המרב מהטעם, אחסן את תערובת הקפה שלך בכלי אטום השומר על הטריות כשבועיים.


הקפה שלנו משלב שמות













8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page